O prilogi | Za oglaševalce | Kontakt





Vsak torek v Večeru in Primorskih novicah






Dražeji

Koliko veste o kavi

Kava vsebuje na stotine sestavin in nekatere od njih pomagajo izboljšati stopnjo glukoze v krvi. Kava vsebuje na stotine sestavin in nekatere od njih pomagajo izboljšati stopnjo glukoze v krvi.


Koliko veste  o kavi Privlači vas z okusom in vonjem, prepričani pa ste, da ni najboljši zaveznik zdravja. Preberite, kaj o učinkih kave pravijo znanstvene raziskave.

Kava zadržuje poškodbo jeter zaradi hepatitisa C.

Drži. Pitje običajne kave lahko zadrži napredovanje poškodbe jeter, povzročeno z virusom hepatitisa C, so pokazale raziskave, ki jih je lani opravilo združenje za bolezni jeter American Association for the Study of Liver Diseases (AASLD). Pri ljudeh, ki so pili okoli tri skodelice kave na dan, je bilo za 50 odstotkov manjše tveganje za razvoj bolezni jeter.

Kofein pomaga zmanjšati tveganje za rak jajčnikov.

Drži. Sodeč po znanstvenih raziskavah, se to tveganje ob pitju treh skodelic kave na dan zmanjša celo za 20 odstotkov. To so rezultati ameriško-avstralske raziskave izpred nekaj let, ki je pokazala, da je bilo tveganje za rak jajčnikov za 35 odstotkov nižje pri ženskah, ki ne jemljejo kontracepcijskih tablet, in za 43 odstotkov nižje pri tistih, ki so poleg kave jemale kontracepcijo.

Kava lahko upočasni izgubo spomina pri ženskah.

Drži. Psihostimulativni učinek kofeina vpliva na zmanjšanje izgube kognitivnih sposobnostih pri starejših ženskah. Francoska raziskava iz leta 2007 je pokazala, da pitje več kot treh skodelic kave dnevno ženskam pomaga upočasniti težave, povezane s slabenjem sposobnosti spomina. Raziskavo so opravili na več kot sedem tisoč moških in ženskah, starih več kot 65 let, toda pri moških niso potrdili enakih rezultatov.

Kava pospešuje učinke fizične aktivnosti.

Drži. Raziskava, opravljena na ameriški univerzi Colorado State University, je dokazala, da kofein spodbuja delovanje srčne mišice in osrednjega živčnega sistema ter da se zelo hitro absorbira v organizem. Raziskava je tako pokazala, da imajo ljudje, ki pred vadbo pijejo kavo, več elana, energije in so bolj razpoloženi za vadbo. Prav tako so dosegli boljše rezultate, saj se je pokazalo, da kofein trajanje vadbe podaljša za 30 do 120 minut. Kofein ima sposobnost v telesu povzročiti reakcije, s katerimi se hitreje topijo maščobe, saj mišice spodbuja k čim večjemu trošenju. Če popijete dve skodelici kave po vadbi, se bodo bolečine po treningu za polovico zmanjšale.




Bonbon



Vsebina priloge Bonbon:

Ko se je treba posloviti

Gospa Marija je upokojenka, nima otrok...


Navijači

Legendarna španska nogometna kluba, Real in Barcelona, sta prejšnji teden ...


Mamina kopija

Glede na to, kako mladostnega videza je mama, bi utegnili pomisliti, da ...


Supermodel, ki kompostira

Britanska manekenka Kate Moss je očitno dokončno opravila s svojimi žurerskimi ...


Demokracija brez demosa

"Postdemokracija je praksa upravljanja in konceptualno legitimiranje demokracije ...


Zdravstveni poklic z najdaljšo tradicijo

Babištvo je zdravstveni poklic z najdaljšo tradicijo...


Bonton za uspešna poslovna srečanja

O poslovnem bontonu ima v slovenskem prostoru nedvomno izjemne izkušnje ...


Razvajajte se

HUJŠANJE KOZMETIČNI SALONIFITNESPARFUMERIJE TURISTIČNE AGENCIJE FRIZERSKI ...


Prosojno

Prosojne tkanine bodo tudi letos zaznamovale modno pomlad in poletje...


Že diši po žaru

Debata o tem, kaj je najbolje pripravljati na žaru, je že od nekdaj zgodba ...




Arhiv:



eXTReMe Tracker

Gemius
Gemius.com
Naslov:
VEČER
Priloga bonbon
Ulica slovenske osamosvojitve 2
2504 Maribor
Slovenija
W: www.bonbon.si
E: bonbon@vecer.com
T: 02 / 23 53 500
F: 02 / 23 53 368
Copyright (c) Večer
Maribor - februar 2006
Splošni pogoji uporabe Vecer.com